Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երկ­խո­սու­թ­յուն դրա­ցի­նե­րի հետ

Երկ­խո­սու­թ­յուն դրա­ցի­նե­րի հետ
19.06.2020 | 00:18
Դիտվել է՝ 39811

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ